Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Eastone books
ISBN: 9788081091773
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2011
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.06. 2014
ISBN: 9788081091773
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2011
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.06. 2014
Bežná cena: 15,99 €
Naša cena: 11,15 €
Zľava: 30%
Naša cena: 11,15 €
Zľava: 30%
Princíp 80:20
Autor: Koch Richard
Kniha je v kategórii: Rozvoj osobnosti
Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia s omnoho menším úsilím dosiahnu oveľa viac? Prišiel čas sa nad tým zamyslieť... Od svojho prvého vydania sa titul Princíp 80 : 20 zaradil ku klasike business literatúry a stal sa svetovým bestsellerom. Richard Koch v knihe interpretuje svetoznáme Paretovo pravidlo, podľa ktorého je možné vynakladať úsilie, čas či peniaze oveľa efektívnejšie, ako by sa na prvý pohľad zdalo. Stačí si uvedomiť, že:- 20 percent pracovného úsilia vedie k 80 percentám výsledkov,
- 20 percent peňazí, investovaných v pravý čas do nákupu správnej komodity, prinesie 80 percent výnosov,
- väčšinu oblečenia, ktoré majú ľudia v šatníku, vôbec nenosia a stále si obliekajú len svoje obľúbené kúsky, len málo ľudí, s ktorými sa stretávame, skutočne obohacuje náš život, vzťahy s ostatnými nám nedávajú vôbec nič alebo len veľmi málo,
- obviňovať sa z toho, že ste každej jednej veci či projektu nevenovali maximálne úsilie a čas, je zbytočné. Najlepšie výsledky dosiahnete, ak sa zameriate na najdôležitejšie veci.
- 20 percent peňazí, investovaných v pravý čas do nákupu správnej komodity, prinesie 80 percent výnosov,
- väčšinu oblečenia, ktoré majú ľudia v šatníku, vôbec nenosia a stále si obliekajú len svoje obľúbené kúsky, len málo ľudí, s ktorými sa stretávame, skutočne obohacuje náš život, vzťahy s ostatnými nám nedávajú vôbec nič alebo len veľmi málo,
- obviňovať sa z toho, že ste každej jednej veci či projektu nevenovali maximálne úsilie a čas, je zbytočné. Najlepšie výsledky dosiahnete, ak sa zameriate na najdôležitejšie veci.