Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081685521
Poč.strán: 232
Rok vydania: 2017
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 18.02. 2017
ISBN: 9788081685521
Poč.strán: 232
Rok vydania: 2017
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 18.02. 2017
Bežná cena: 15,10 €
Naša cena: 12,35 €
Zľava: 18%
Naša cena: 12,35 €
Zľava: 18%
Nákup a predaj
Obchodné funkcie priemyselných podnikov
Autor: Kita Jaroslav
Kniha je v kategórii: Marketing
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných
podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších
súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k
pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým
aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní
niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má
ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v
danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a
upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku
podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii
obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj
napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v
súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými,
strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle.
Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo
vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je
vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a
didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít
priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov,
ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou
praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.