Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: GRADA Slovakia
ISBN: 9788080909215
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165×240
Jazyk: slovenský
Pridané: 28.10. 2024
ISBN: 9788080909215
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165×240
Jazyk: slovenský
Pridané: 28.10. 2024
Bežná cena: 18,99 €
Naša cena: 14,05 €
Zľava: 26%
Naša cena: 14,05 €
Zľava: 26%
Digitálny marketing 2. vydanie
Marketingová komunikácia na internete
Autor: Kuchta Martin
Kniha je v kategórii: Marketing
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných
kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu.
Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na
internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych
sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a
katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate
marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti
komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a
hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na
marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný
pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi
identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie
komunikačných a ekonomických potrieb firmy.