Vydavateľ: GRADA Slovakia
ISBN: 9788080909215
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165×240
Jazyk: slovenský
Pridané: 28.10. 2024

Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní

Bežná cena: 18,99 €
Naša cena: 14,05 €
Zľava: 26%

Digitálny marketing 2. vydanie

Marketingová komunikácia na internete

Autor: Kuchta Martin

Kniha je v kategórii: Marketing
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.