Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: GRADA Slovakia
ISBN: 9788080907167
Poč.strán: 144
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165 x 240
Jazyk: slovenský
Pridané: 29.02. 2024
ISBN: 9788080907167
Poč.strán: 144
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165 x 240
Jazyk: slovenský
Pridané: 29.02. 2024
Bežná cena: 16,99 €
Naša cena: 12,55 €
Zľava: 26%
Naša cena: 12,55 €
Zľava: 26%
Manažment sociálnych sietí
Sociálne médiá ako marketingový a komunikačný nástroj
Autor: Kuchta Martin, Jankovič Michal
Kniha je v kategórii: Marketing
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete.
Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ
stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú
kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na
sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú.
Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam
relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí
sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje
poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.