Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081683947
Poč.strán: 168
Rok vydania: 2016
Väzba: brožovaná
Formát: 170×240 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.04. 2016
ISBN: 9788081683947
Poč.strán: 168
Rok vydania: 2016
Väzba: brožovaná
Formát: 170×240 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.04. 2016
Bežná cena: 13,40 €
Naša cena: 10,95 €
Zľava: 18%
Naša cena: 10,95 €
Zľava: 18%
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu
Autor: Maráková Vanda
Kniha je v kategórii: Marketing
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.