Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081683824
Poč.strán: 352
Rok vydania: 2016
Väzba: viazaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.03. 2016

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Bežná cena: 10,90 €
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%

Aplikovaný marketing

Autor: Oreský Milan

Kniha je v kategórii: Marketing
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.