Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Sprint dva
ISBN: 9788089710072
Poč.strán: 388
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 148c210
Jazyk: slovenský
Pridané: 30.03. 2016
ISBN: 9788089710072
Poč.strán: 388
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 148c210
Jazyk: slovenský
Pridané: 30.03. 2016
Bežná cena: 14,60 €
Naša cena: 12,80 €
Zľava: 12%
Naša cena: 12,80 €
Zľava: 12%
Strategický marketing
Autor: Lesáková Dagmar
Kniha je v kategórii: Marketing
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.