Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788080781569
Poč.strán: 224
Rok vydania: 2007
Väzba: viazaná
Formát: 155×215 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.03. 2016
ISBN: 9788080781569
Poč.strán: 224
Rok vydania: 2007
Väzba: viazaná
Formát: 155×215 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.03. 2016
Bežná cena: 8,64 €
Naša cena: 7,05 €
Zľava: 18%
Naša cena: 7,05 €
Zľava: 18%
Základy marketingu
Autor: Viera Cibáková, Gabriela Bartáková
Kniha je v kategórii: Marketing
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania,
nástroje marketingového mixu.
Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.
nástroje marketingového mixu.
Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.