Aplikovaný marketing
Kniha je vypredaná
Celá kategória Marketing
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788080781576
Poč.strán: 198
Rok vydania:
Väzba: viazaná
Formát: 151×212 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.03. 2016

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 3,74 €
Naša cena: 3,07 €
Zľava: 18%

Aplikovaný marketing

Autor: Helena Nízka

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.

Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.