Marketing - výklad pojmov
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081681363
Poč.strán: 184
Rok vydania: 2014
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.03. 2015

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 6,90 €
Naša cena: 5,65 €
Zľava: 18%

Marketing - výklad pojmov

Autor: Viestová Kristína a kolektív

Kniha je v kategórii: Marketing
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.