Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Eastone books
ISBN: 9788081094262
Poč.strán: 496
Rok vydania: 2021
Väzba: viazaná
Formát: 167x234
Jazyk: slovenský
Pridané: 19.10. 2014
ISBN: 9788081094262
Poč.strán: 496
Rok vydania: 2021
Väzba: viazaná
Formát: 167x234
Jazyk: slovenský
Pridané: 19.10. 2014
Bežná cena: 19,99 €
Naša cena: 13,95 €
Zľava: 30%
Naša cena: 13,95 €
Zľava: 30%
Vplyv
Doplnené a rozšírené vydanie
Autor: Cialdini Robert B.
Kniha je v kategórii: Marketing
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcovsa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou prevšetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovaniaa presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehameurčitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní,ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladochz médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, čidokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberákaždú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania,ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo muautomaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následneposkytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech;alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená dovyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestachrebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladochz médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, čidokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberákaždú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania,ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo muautomaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následneposkytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech;alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená dovyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestachrebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.