Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Sprint dva
ISBN: 9788089393916
Poč.strán: 163
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
ISBN: 9788089393916
Poč.strán: 163
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
Bežná cena: 10,40 €
Naša cena: 9,15 €
Zľava: 12%
Naša cena: 9,15 €
Zľava: 12%
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem
Autor: Zorkóciová Otília
Kniha je v kategórii: Marketing
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku. Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.