Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: IURA
ISBN: 9788080783983
Poč.strán: 108
Rok vydania: 2011
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 15.06. 2011

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 2,75 €
Naša cena: 2,25 €
Zľava: 18%

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Autor: Petrovičová-Táborecká Janka

Kniha je v kategórii: Marketing
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.