Marketing kultúry
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Eurokodex
ISBN: 9788089447299
Poč.strán: 260
Rok vydania: 2010
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.03. 2011

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 13,10 €
Naša cena: 9,95 €
Zľava: 24%

Marketing kultúry

Autor: Tajtáková Mária. a kolektív

Kniha je v kategórii: Marketing
„Marketingová filozofia preniká v súčasnosti takmer do všetkých oblastí nášho každodenného života. Ani umenie a kultúra nie sú výnimkou. Z marketingového hľadiska sa do centra pozornosti kultúrnych organizácií dostáva publikum. Práve poznanie spotrebiteľského správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Tu je však potrebné zdôrazniť, že marketing v kultúre nemôže byť identický s marketingom uplatňovaným v tradičných komerčných oblastiach, ako je obchod alebo priemysel. Naopak, jednotlivé princípy marketingu je potrebné veľmi citlivo pretransformovať do sféry kultúry tak, aby zostali v službách umenia, a nie naopak. V súčasnosti sa väčšina odborníkov zhoduje v presvedčení, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu. A práve rozvíjanie publika, teda to ako osloviť a udržať si existujúcich i potenciálnych návštevníkov, možno považovať za základnú funkciu marketingu v kultúre."doc. Ing. Mária Tajtáková, PhD.