Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: EZO sk
ISBN: 9788097056414
Poč.strán: 146
Rok vydania:
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.11. 2010
ISBN: 9788097056414
Poč.strán: 146
Rok vydania:
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.11. 2010
Bežná cena: 9,90 €
Naša cena: 7,40 €
Zľava: 25%
Naša cena: 7,40 €
Zľava: 25%
Marketingový odbytový kanál
Autor: Peter Dorčák
Kniha je v kategórii: Marketing
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.