Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: IURA
ISBN: 9788080782108
Poč.strán: 214
Rok vydania: 2008
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.11. 2008
ISBN: 9788080782108
Poč.strán: 214
Rok vydania: 2008
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.11. 2008
Bežná cena: 2,90 €
Naša cena: 2,35 €
Zľava: 18%
Naša cena: 2,35 €
Zľava: 18%
Marketing služieb
Autor: Cibáková Viera, Rózsa Zoltán, Cibák Ľuboš
Kniha je v kategórii: Marketing
Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb.