Kniha nie je skladom
budeme expedovať
až po 10.1.2025
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788057104384
Poč.strán: 364
Rok vydania: 2021
Väzba: brožovaná
Formát: 172x243
Jazyk: slovenský
Pridané: 22.12. 2021
ISBN: 9788057104384
Poč.strán: 364
Rok vydania: 2021
Väzba: brožovaná
Formát: 172x243
Jazyk: slovenský
Pridané: 22.12. 2021
Bežná cena: 23,40 €
Naša cena: 19,15 €
Zľava: 18%
Naša cena: 19,15 €
Zľava: 18%
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Autor: Oreský Milan, Hanuláková Eva
Kniha je v kategórii: Marketing
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.