Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Sprint dva
ISBN: 9788089710430
Poč.strán: 156
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.02. 2019
ISBN: 9788089710430
Poč.strán: 156
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.02. 2019
Bežná cena: 19,49 €
Naša cena: 17,90 €
Zľava: 8%
Naša cena: 17,90 €
Zľava: 8%
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania
Autor: Strážovská Ľubomíra
Kniha je v kategórii: Marketing
Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov.Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989.V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie.Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom.Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby.V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.