Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788075529480
Poč.strán: 120
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.05. 2018
ISBN: 9788075529480
Poč.strán: 120
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.05. 2018
Bežná cena: 10,90 €
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%
Bankový marketing
Princípy a špecifiká
Autor: Štarchoň Peter
Kniha je v kategórii: Marketing
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce
princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne
poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných
kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení
vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom.
Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o
základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza
problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu
zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i
jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad
spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je
určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o
problematiku bankového marketingu.