Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081688126
Poč.strán: 248
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.02. 2018
ISBN: 9788081688126
Poč.strán: 248
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.02. 2018
Bežná cena: 16,40 €
Naša cena: 13,40 €
Zľava: 18%
Naša cena: 13,40 €
Zľava: 18%
Marketing podnikov cestovného ruchu
Autor: Gúčik Marian a kolektív
Kniha je v kategórii: Ekonómia
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.