Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: GRADA Slovakia
ISBN: 9788080908997
Poč.strán: 320
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165×240
Jazyk: slovenský
Pridané: 21.10. 2024
ISBN: 9788080908997
Poč.strán: 320
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165×240
Jazyk: slovenský
Pridané: 21.10. 2024
Bežná cena: 22,99 €
Naša cena: 17,00 €
Zľava: 26%
Naša cena: 17,00 €
Zľava: 26%
Udržateľnosť
Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
Autor: Chomová Katarína
Kniha je v kategórii: Ekonómia
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.