Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081683503
Poč.strán: 208
Rok vydania: 2016
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.06. 2016

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 14,30 €
Naša cena: 11,70 €
Zľava: 18%

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Autor: Gúčik Marián, Gajdošík Tomáš, Lencsésová Zuzana

Kniha je v kategórii: Ekonómia
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest. Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.