Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Orbis Pictus Istropolitana
ISBN: 9788081207723
Poč.strán: 184
Rok vydania: 2020
Väzba: brožovaná
Formát: 210×297
Jazyk: slovenský
Pridané: 13.12. 2011
ISBN: 9788081207723
Poč.strán: 184
Rok vydania: 2020
Väzba: brožovaná
Formát: 210×297
Jazyk: slovenský
Pridané: 13.12. 2011
Naša cena: 9,60 €
Literatúra pre stredné školy II.
Autor: Polakovičová Alena, Caltíková Milada, Štarková Ľubica, Lábaj Ľubomír
Kniha je v kategórii: Literatúra pre strednú školu
Druhá časť učebnice literatúry pre stredné školy kolektívu autoriek pod vedením A. Polakovičovej pokračuje v novom prístupe k vyučovaniu literatúry v súlade so ŠVP. Prelína sa tu žánrový a literárnoteoretický s literárnohistorickým prístupom. Literatúra 2 pre stredné školy obsahovo prekonáva požiadavky ŠVP, preto si žiak i učiteľ vyberá, čo z tohto obsahu na hodinách absolvuje. Výsledky úloh, prehľadnú teóriu literatúry, ukážky žiackych prác a ďalšie úryvky a úlohy nájdete v Zbierke textov a úloh z literatúry 2, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tohto učebného materiálu.Literatúra 2 pre stredné školy: • je v súlade so Štátnym vzdelávacím programom,
• rešpektuje konštruktivistický princíp vyučovania,
• rešpektuje komunikačno-zážitkový model vyučovania,
• literárnu teóriu používa na postupne sa prehlbujúcu analýzu a interpretáciu textu,
• literárnu históriu používa na spoznanie umeleckého dedičstva,
• literárnu kritiku používa na spoznanie iného ako vlastného názoru,
• učebnica aktualizuje texty z minulosti na súčasnosť a dnešného človeka,
• poskytuje dostatok materiálu na vyučovanie literatúry,
• rešpektuje rôzne druhy škôl,
• rešpektuje žiaka, ktorý „nebol na vyučovaní“,
• je prepojená s inými druhmi umenia (film, hudba, architektúra, maliarstvo...).
• rešpektuje konštruktivistický princíp vyučovania,
• rešpektuje komunikačno-zážitkový model vyučovania,
• literárnu teóriu používa na postupne sa prehlbujúcu analýzu a interpretáciu textu,
• literárnu históriu používa na spoznanie umeleckého dedičstva,
• literárnu kritiku používa na spoznanie iného ako vlastného názoru,
• učebnica aktualizuje texty z minulosti na súčasnosť a dnešného človeka,
• poskytuje dostatok materiálu na vyučovanie literatúry,
• rešpektuje rôzne druhy škôl,
• rešpektuje žiaka, ktorý „nebol na vyučovaní“,
• je prepojená s inými druhmi umenia (film, hudba, architektúra, maliarstvo...).