Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Expol pedagogika
ISBN: 9788082803412
Poč.strán: 80
Rok vydania: 2023
Väzba: brožovaná
Formát: 210x296
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.09. 2023
ISBN: 9788082803412
Poč.strán: 80
Rok vydania: 2023
Väzba: brožovaná
Formát: 210x296
Jazyk: slovenský
Pridané: 06.09. 2023
Naša cena: 7,65 €
Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - Pracovná učebnica 2. časť
Autor: Hoštáková Libuša, Zacharová Jarmila
Kniha je v kategórii: Slovenský jazyk pre základnú školu
Pracovná učebnica Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ je druhou
učebnicou zo série pracovných učebníc slovenského jazyka pre 2. – 4.
ročník. Je rozdelená do dvoch častí. V oboch častiach v sebe integruje jazykovú a slohovú zložku.Žiakov
v nej sprevádzajú dve postavy druhákov Andreja a Žofky. Motivačné texty
nového učiva sú ponúknuté formou krátkych komiksových príbehov a
situácií zo života detí. Ilustrácie majú didaktickú hodnotu, sú súčasťou
práce s učivom a podporujú jeho porozumenie.
Pracovná učebnica využíva najmä induktívno-deduktívnu metódu vyvodzovania učiva. Úlohy sú zostavené tak, aby žiaci intuitívne sami prišli na základné pravidlá, ktoré sa učia. Každá strana učebnice je didakticky spracovaná na jednu vyučovaciu hodinu.Ponúka rôznorodé typy úloh, ktoré podporujú čítanie s porozumením, rozvíjajú požadované kompetencie žiakov.Zábavná forma úloh, striedanie rôznych inovatívnych foriem a metód práce napomáha žiakom učivo ľahšie a pútavejšie uchopiť.Prehľadnosť učebnice je podporená používaním systémových prvkov, napríklad: Naučím sa (obsahový štandard),motivačný príbeh podporujúci vyvodenie nového učiva,poučka, rada, informácia, autodiktát, návrh na kontrolný diktát, test na konci kapitoly,zábavná strana (ponúka rozširujúce informácie a zábavné úlohy súvisiace s danou témou),sebahodnotenie (výkonový štandard),Učíme sa hrou (ponuka projektových úloh a netradičného spôsobu záverečného precvičenia učiva danej kapitoly, ktoré môžu tvoriť portfólio žiaka)
Pracovná učebnica využíva najmä induktívno-deduktívnu metódu vyvodzovania učiva. Úlohy sú zostavené tak, aby žiaci intuitívne sami prišli na základné pravidlá, ktoré sa učia. Každá strana učebnice je didakticky spracovaná na jednu vyučovaciu hodinu.Ponúka rôznorodé typy úloh, ktoré podporujú čítanie s porozumením, rozvíjajú požadované kompetencie žiakov.Zábavná forma úloh, striedanie rôznych inovatívnych foriem a metód práce napomáha žiakom učivo ľahšie a pútavejšie uchopiť.Prehľadnosť učebnice je podporená používaním systémových prvkov, napríklad: Naučím sa (obsahový štandard),motivačný príbeh podporujúci vyvodenie nového učiva,poučka, rada, informácia, autodiktát, návrh na kontrolný diktát, test na konci kapitoly,zábavná strana (ponúka rozširujúce informácie a zábavné úlohy súvisiace s danou témou),sebahodnotenie (výkonový štandard),Učíme sa hrou (ponuka projektových úloh a netradičného spôsobu záverečného precvičenia učiva danej kapitoly, ktoré môžu tvoriť portfólio žiaka)