Vydavateľ: Aitec
ISBN: 9788081463181
Poč.strán:
Rok vydania: 2023
Väzba: brožovaná
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.08. 2024

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Naša cena: 9,60 €

Čítanka pre druhákov – PU s prílohou – doplnkovým zošitom

Autor: Fabianová J., Zraková K., Stanislavová Z.

NOVINKA pracovná učebnica Čítanka pre druhákov prináša plynulý prechod od elementárneho čítania k aktívnemu čítaniu a samostatnému čitateľstvu žiakov.Prináša jedinečné spracovanie učebnice so zameraním na podporu čítania zážitkom a aktívnym dobrodružstvom. Pri tvorbe autorky zohľadnili požiadavky a námety učiteľov, rodičov, ale aj súčasné potreby a záujmy samotných žiakov.Kompletná sada pracovnej učebnice Čítanka pre druhákov s bonusovým doplnkovým zošitom PISÁR BRADA tvorivé písanie pre druhákov, ponúka originálny didaktický učebný materiál na modernú výučbu čítania s porozumením, na podporu písania, vlastnej tvorby žiakov a vlastných pisateľských zážitkov.Tituly sú spracované podľa pripravovanej reformy, nového Štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie (2023) – NOVÉ KURIKULUM, ale zároveň spĺňajú aj požiadavky súčasného inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu (2015).Čítanka ponúka výhody učebnice a pracovného zošita v jednom, dáva žiakom možnosť osvojiť si aktívnu prácu s textom a informáciami, ktoré text ponúka. Prináša prostredie s možnosťou zvýrazňovať si dôležité slová a zaujímavé časti priamo v textu. Tieto aktivity sú pre žiakov vstupnou bránou k budúcemu robeniu si poznámok.Častým využívaním stratégie aktívneho čítania a robenia si poznámok v pracovnej učebnici naučíme žiakov učiť sa, krok po kroku ich prevedieme schopnosťou čítať s porozumením.Pracovná učebnica čítanky obsahuje širokú škálu textov detskej literatúry obohatenú o texty napísané priamo pre čítanku od známych slovenských autorov, ktoré spoločne tvoria ucelený a premyslený koncept, zameraný na aktívne rozvíjanie čitateľskej gramotnosti a systematické učenie žiakov stratégiám porozumenia. Výber textov zohľadňuje vekové a záujmové preferencie začínajúceho čitateľa.Práca s čítankou podporuje metakognitívne procesy pri recepcii literárneho textu (monitorovanie porozumenia prípadne neporozumenia obsahu a významu prečítaného textu, kladenie otázok na porozumenie).Podporuje nadobúdanie komunikačnej gramotnosti žiakov prostredníctvom komunikačných činností – komunikačná interakcia, hovorená a písaná produkcia, vecná a zážitková recepcia vzdelávacej oblasti Jazyk a komunikácia.Bonusom je aj práca s počutým textom, ktorá je súčasťou digitálnej podpory aitec offline. Profesionálne nahrávky dvoch textov z čítanky, vytvárajú podklad na úlohy a postupy práce s počutým textom, aplikáciu zážitkovej percepcie.Pracovná učebnica ponúka prepojenie s čitateľským denníkom Eliška Knižka, pre 2. ročník základných škôl. Čitateľský denník učí žiakov využívať knižnice ako zdroj nových informácií a objavovať nové knihy (podporuje detské čitateľstvo a rozširovanie čitateľského teritória).