Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: EDIS-vydavateľstvo
ISBN: 9788055418384
Poč.strán: 234
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.04. 2022
ISBN: 9788055418384
Poč.strán: 234
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.04. 2022
Bežná cena: 36,19 €
Naša cena: 30,75 €
Zľava: 15%
Naša cena: 30,75 €
Zľava: 15%
Nové prístupy manažmentu v digitálnej ekonomike
Autor: Štofková Jana; kolektív autorov
Kniha je v kategórii: Ekonómia
Fenoménom posledného desaťročia je digitalizácia, v ktorej sú dominantné
prejavy ako sociálne siete, zdieľaná ekonomika, priemysel 4.0 a tiež
nachádza uplatnenie aj v takých tradičných segmentoch ekonomiky, ako sú
odvetvia štátnej správy a samosprávy, zdravotníctvo, doprava,
stavebníctvo, obchod a pod. Zasahuje do všetkých sfér ekonomiky a
spoločnosti, ovplyvňuje tak aj mnohé podniky, ktoré v digitalizácii
vidia konkurenčnú výhodu. Rozvoj technológií, stupňujúca sa konkurencia,
neustále a často nespojité zmeny podnikateľského prostredia kladú
vysoké nároky na manažérov všetkých organizácií, podnikov a inštitúcií.
Úspešnosť plnenia náročných úloh v dobe digitalizácie ekonomiky a
spoločnosti, kedy podnikateľské aktivity nadobúdajú nové rozmery, závisí
od používaných informačno-komunikačných technológií, ako aj od znalostí
a schopností manažérov. Manažment je disciplína, v ktorej sa objavujú
nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré
posúvajú oblasť riadenia dopredu v súčasnej ére digitalizácie. Úloha
manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť
úspešné. Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do
perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie nachádzajú
ohlas aj v znalostiach, schopnostiach a digitálnych zručnostiach
manažérov v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky a v nevyhnutnosti ich
ďalej rozvíjať.