Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: IURA
ISBN: 9788080781903
Poč.strán: 207
Rok vydania: 2008
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 24.04. 2008
ISBN: 9788080781903
Poč.strán: 207
Rok vydania: 2008
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 24.04. 2008
Bežná cena: 8,29 €
Naša cena: 6,75 €
Zľava: 18%
Naša cena: 6,75 €
Zľava: 18%
RETAIL BANKING. Teoretické, metodologické a riadiace aspekty
Autor: Belás Jaroslav
Kniha je v kategórii: Ekonómia
Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore.
Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného modelu retailovej banky sú spracované východiská pre manažérske prístupy komerčných bánk v oblasti retail bankingu. Publikácia venuje pozornosť problematike skúmania spokojnosti a ziskovosti klienta, marketingovému mixu a predajným technikám. Súčasťou publikácie je aj prezentácia názorov na budúci vývoj retail bankingu. Monografia je určená odbornej verejnosti, zamestnancom komerčných bánk a študentom vysokých škôl s ekonomickým zameraním.
Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného modelu retailovej banky sú spracované východiská pre manažérske prístupy komerčných bánk v oblasti retail bankingu. Publikácia venuje pozornosť problematike skúmania spokojnosti a ziskovosti klienta, marketingovému mixu a predajným technikám. Súčasťou publikácie je aj prezentácia názorov na budúci vývoj retail bankingu. Monografia je určená odbornej verejnosti, zamestnancom komerčných bánk a študentom vysokých škôl s ekonomickým zameraním.