Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081689765
Poč.strán: 248
Rok vydania: 2019
Väzba: brožovaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.01. 2019
ISBN: 9788081689765
Poč.strán: 248
Rok vydania: 2019
Väzba: brožovaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.01. 2019
Bežná cena: 15,00 €
Naša cena: 12,30 €
Zľava: 18%
Naša cena: 12,30 €
Zľava: 18%
Princípy mikroekonómie
Autor: Marasová Jana a kolektív
Kniha je v kategórii: Ekonómia
Učebnica Princípy mikroekonómie aktualizuje doterajšie učebné materiály v súvislosti so zmenami európskeho i celosvetového ekonomického prostredia, na ktoré ekonómia ako spoločenská veda reaguje.
Obsahuje dvanásť nosných tém, ktoré autori vysvetľujú najmä na základe poznatkov neoklasickej ekonómie a marginálneho prístupu k rozhodovaniu ekonomických subjektov.
Obsahom učebnice sú súhrnné poznatky o predhistórii ekonomickej vedy, o jej vzniku a o ďalšom rozvoji mikroekonómie, metódy vedeckého skúmania a základné vysvetlenia spôsobu grafických zobrazení a ich interpretácie, ktoré predstavujú základný nástroj na pochopenie ekonomických javov a procesov. Ďalšie kapitoly pozostávajú z analýzy trhového mechanizmu, jeho prvkov, problematiky pružnosti dopytu a ponuky s dôrazom na správanie a rozhodovanie spotrebiteľa. Autori takisto definujú základné poznatky o jednotlivých kategóriách nákladov, príjmov, zisku a o vzťahoch medzi nimi. Veľkú dôležitosť autori prikladajú trhom výrobných faktorov a vysvetľujú ich oceňovanie.
Učebnica je prínosná nielen pre študentov ekonomickej vedy, ale aj pre staršie ročníky študentov, resp. odborníkov z praxe, ktorí si potrebujú ozrejmiť podstatné súvislosti mikroekonomického prostredia.
Obsahuje dvanásť nosných tém, ktoré autori vysvetľujú najmä na základe poznatkov neoklasickej ekonómie a marginálneho prístupu k rozhodovaniu ekonomických subjektov.
Obsahom učebnice sú súhrnné poznatky o predhistórii ekonomickej vedy, o jej vzniku a o ďalšom rozvoji mikroekonómie, metódy vedeckého skúmania a základné vysvetlenia spôsobu grafických zobrazení a ich interpretácie, ktoré predstavujú základný nástroj na pochopenie ekonomických javov a procesov. Ďalšie kapitoly pozostávajú z analýzy trhového mechanizmu, jeho prvkov, problematiky pružnosti dopytu a ponuky s dôrazom na správanie a rozhodovanie spotrebiteľa. Autori takisto definujú základné poznatky o jednotlivých kategóriách nákladov, príjmov, zisku a o vzťahoch medzi nimi. Veľkú dôležitosť autori prikladajú trhom výrobných faktorov a vysvetľujú ich oceňovanie.
Učebnica je prínosná nielen pre študentov ekonomickej vedy, ale aj pre staršie ročníky študentov, resp. odborníkov z praxe, ktorí si potrebujú ozrejmiť podstatné súvislosti mikroekonomického prostredia.