Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081687518
Poč.strán: 180
Rok vydania: 2017
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 27.11. 2017
ISBN: 9788081687518
Poč.strán: 180
Rok vydania: 2017
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 27.11. 2017
Bežná cena: 16,70 €
Naša cena: 13,65 €
Zľava: 18%
Naša cena: 13,65 €
Zľava: 18%
Mediácia v zdravotníctve
Autor: Kutlík František
Kniha je v kategórii: Lekárska literatúra
Nedostatočná komunikácia, rozdielne zdieľanie kultúrnych či náboženských hodnôt vyústili v zdravotníctve do širokého spektra konfliktov. Odpoveď na otázku, ako profesionálne a citlivo zvládnuť konfliktné situácie bez súdneho či arbitrážneho konania, prináša publikácia „Mediácia v zdravotníctve“. JUDr. František Kutlík, autor publikácie, pretavil do tohto knižného diela svoje dlhoročné praktické skúsenosti z oblasti mediácie a detailne rozoberá techniky, ktoré doposiaľ v knižnej podobe na Slovensku nevyšli.
Mediácia ako nový fenomén riešenia sporu treťou nezávislou osobou umožňuje nastaviť vhodnú komunikáciu v bežnej praxi zdravotníckeho zariadenia a v prípade otvoreného sporu ponúka jeho optimálne a prijateľné riešenie pre obidve strany. V konečnom dôsledku tak vytvára pôdorys pre zdravé a korektné vzťahy nielen medzi pacientmi a zdravotníckymi pracovníkmi, ale aj medzi zdravotníckymi pracovníkmi navzájom.
Obsahové členenie publikácie, jej špecifické zameranie, ako aj štýl, akým je napísaná, ocenia nielen odborníci v oblasti riešenia konfliktov, ale má potenciál zaujať aj lekárov, pacientov a ostatných pracovníkov zdravotníckych zariadení. Môže však byť zaujímavým čítaním pre každého, kto dokáže oceniť výnimočnosť metódy riešenia sporov, ktorá na rozdiel od nepríjemných súdnych konaní nepozná víťazov a porazených, ale prináša spokojnosť na obidvoch stranách.
Mediácia ako nový fenomén riešenia sporu treťou nezávislou osobou umožňuje nastaviť vhodnú komunikáciu v bežnej praxi zdravotníckeho zariadenia a v prípade otvoreného sporu ponúka jeho optimálne a prijateľné riešenie pre obidve strany. V konečnom dôsledku tak vytvára pôdorys pre zdravé a korektné vzťahy nielen medzi pacientmi a zdravotníckymi pracovníkmi, ale aj medzi zdravotníckymi pracovníkmi navzájom.
Obsahové členenie publikácie, jej špecifické zameranie, ako aj štýl, akým je napísaná, ocenia nielen odborníci v oblasti riešenia konfliktov, ale má potenciál zaujať aj lekárov, pacientov a ostatných pracovníkov zdravotníckych zariadení. Môže však byť zaujímavým čítaním pre každého, kto dokáže oceniť výnimočnosť metódy riešenia sporov, ktorá na rozdiel od nepríjemných súdnych konaní nepozná víťazov a porazených, ale prináša spokojnosť na obidvoch stranách.