Vydavateľ: Edis
ISBN: 9788055412948
Poč.strán:
Rok vydania: 2017
Väzba: viazaná
Formát: 170x240 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.03. 2017

Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní

Bežná cena: 24,50 €
Naša cena: 20,80 €
Zľava: 15%

Základy elektronického obchodovania

Autor: Madleňák Radovan, Madleňáková Lucia

Kniha je v kategórii: Odborná a náučna literatúra
Vysokoškolská učebnica Základy elektronického obchodovania prináša ucelený komplex základných informácií orientovaných na problematiku implementácie a využívania informačno-komunikačných technológií v prostredí obchodných procesov. Vznikla ako výsledok projektu KEGA 053ŽU-4/2013 !Skvalitnenie a prepojenie kľúčových predmetov študijného programu Elektronický obchod a manažment" a projektu VEGA1/0721/15 "Výskum vplyvu konvergencie poštových služieb elektronických komunikácií na regulačné prístupy v poštovom sektore". Učebnica je určená pre potreby vyučovania predmetu elektronické obchodovanie, ktorý je zaradený do študijných programov poštové inžinierstvo a elektronický obchod a manažment, vyučovaných Katedrou spojov a zasielateľstvo a logistika zabezpečovným Katedrou cestnej a mestrskej dopravy na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinskej univerzity v Žiline. Okrem študentov spomínaných študijných programov je publikácia vhodná aj pre širokú odbornú a laickú verejnosť, ktorá má záujem zuorientovať sa, ale aj ďalej sa vzdelávať v popisovanej problematike. Mnohí si pod elektronickým obchodovaním predstavujú iba uskutočňovnie nákupu a predaja v prostredí internetu. Jeho dopad je však ďaleko širší. Spôsobuje zmenu vo vzťahoch medzi podnikmi , ale aj medzi zákazníkmi navzájom. Jeho výhodou oproti tradičnému spôsobu predaja je možnosť pohodlného nákupu tovaru z akéhokoľvek miesta, v akomkoľvek čase s alternatívou porovnávania ponuky a výberu dodávateľa. Obsah predkladanej učebnice je zameraný na vybrané aspekty v súvisiace s elektronickým obchodovaním. V jasnej a prehľadnej forme približuje túto problematiku predovšetkým z pohľadu jeho vzťahu k elektronickému podnikaniu, kreovania nových obchodných modelov, charakteristiky internetu ako podkladovej infreaštruktúry pre elektronické obchodovanie, legislatívneho rámca, klasifikácie finančných transakcií a stanovenia úrovne bezpečnosti procesu elektronického obchodovania.