Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Vysoká škola Danubius
ISBN: 9788081670459
Poč.strán: 130
Rok vydania: 2015
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 17.02. 2017
ISBN: 9788081670459
Poč.strán: 130
Rok vydania: 2015
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 17.02. 2017
Bežná cena: 13,55 €
Naša cena: 10,80 €
Zľava: 20%
Naša cena: 10,80 €
Zľava: 20%
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
Autor: Králik Ján, Masár Dušan
Kniha je v kategórii: Politika
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.