Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788074789946
Poč.strán: 236
Rok vydania: 2016
Väzba: viazaná
Formát: 174x246
Jazyk: slovenský
Pridané: 15.02. 2016
ISBN: 9788074789946
Poč.strán: 236
Rok vydania: 2016
Väzba: viazaná
Formát: 174x246
Jazyk: slovenský
Pridané: 15.02. 2016
Bežná cena: 17,70 €
Naša cena: 14,50 €
Zľava: 18%
Naša cena: 14,50 €
Zľava: 18%
Podnikanie a podnikateľské myslenie II.
Autor: Papula Jozef a kolektív
Kniha je v kategórii: Podnikanie
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.