Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Slovart
ISBN: 9788075290472
Poč.strán: 208
Rok vydania: 2016
Väzba: flexi
Formát: 165x230
Jazyk: český
Pridané: 11.02. 2016
ISBN: 9788075290472
Poč.strán: 208
Rok vydania: 2016
Väzba: flexi
Formát: 165x230
Jazyk: český
Pridané: 11.02. 2016
Bežná cena: 12,91 €
Naša cena: 9,80 €
Zľava: 24%
Naša cena: 9,80 €
Zľava: 24%
Brand New - Nová podoba značek
Autor: Olins Wally
Kniha je v kategórii: Počítačová literatúra
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že
rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností
postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte
podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá
všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým,
prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje
ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne
budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha
je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo
súčasnú kultúru.