Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081681998
Poč.strán: 164
Rok vydania: 2015
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.11. 2015

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Bežná cena: 12,00 €
Naša cena: 9,80 €
Zľava: 18%

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí

Autor: Kolektív

Kniha je v kategórii: Management
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.