Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788074789502
Poč.strán: 240
Rok vydania: 2015
Väzba: viazaná
Formát: 1
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.11. 2015
ISBN: 9788074789502
Poč.strán: 240
Rok vydania: 2015
Väzba: viazaná
Formát: 1
Jazyk: slovenský
Pridané: 10.11. 2015
Bežná cena: 17,70 €
Naša cena: 14,50 €
Zľava: 18%
Naša cena: 14,50 €
Zľava: 18%
Podnikanie a podnikateľské myslenie I. Kto a prečo podniká
Autor: Papula Jozef a kolektív
Kniha je v kategórii: Podnikanie
Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto by mal podnikať?, V prospech koho podnikanie prináša úžitok?.Autori sa snažia vrátiť až k samotným základným koreňom podnikania, sledujú jeho vývoj v kontexte prebiehajúcich spoločenských zmien, ale i vplyvom vývoja ekonomického, filozofického a ľudského myslenia vo všeobecnosti. Hľadajú súvislosti vývoja podnikania s vývojom iných vedných odborov, predovšetkým ekonómie, manažmentu, ale i etiky alebo psychológie. Osobitne sa venujú malým a stredným podnikom a rodinnému podnikaniu a názorom na perspektívy ich budúceho rozvoja. Cieľom autorov bolo osloviť podnikateľov v praxi a najmä tých, ktorí sa na podnikanie prirpravujú, medzi nimi predovšetkým študentov vysokých škôl.