Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081682421
Poč.strán: 264
Rok vydania: 2015
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 19.10. 2015
ISBN: 9788081682421
Poč.strán: 264
Rok vydania: 2015
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 19.10. 2015
Bežná cena: 11,50 €
Naša cena: 9,40 €
Zľava: 18%
Naša cena: 9,40 €
Zľava: 18%
Manažment organizácií
Autor: Šimo Dušan, Mura Ladislav
Kniha je v kategórii: Management
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.