Vydavateľ: Eastone books
ISBN: 9788081092701
Poč.strán: 264
Rok vydania: 2015
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 22.04. 2015

Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní

Bežná cena: 18,99 €
Naša cena: 13,25 €
Zľava: 30%

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Autor: Scott Meerman David

Kniha je v kategórii: Podnikanie
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.