Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081681066
Poč.strán: 308
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: český
Pridané: 26.11. 2014
ISBN: 9788081681066
Poč.strán: 308
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: český
Pridané: 26.11. 2014
Bežná cena: 5,10 €
Naša cena: 4,10 €
Zľava: 19%
Naša cena: 4,10 €
Zľava: 19%
Krizový management pro malé a střední podniky
Autor: Mikušová Marie
Kniha je v kategórii: Management
Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve najmä malé a stredné podniky. Prehľadný, graficky spracovaný model vývoja potenciálnej krízy v podniku je pre manažérov dobrou pomôckou na ujasnenie si možných nebezpečenstiev bezprostredne súvisiacich s krízou a jej ďalším vývojom. Za veľký prínos knihy možno považovať prezentovanú metodiku tvorby systému krízového manažmentu a jej aplikácie. Snaha manažérov zaviesť krízový manažment totiž často končí v momente, keď nevedia, ako začať. Malé a stredné podniky pritom často nemajú finančné prostriedky na spoluprácu s externými konzultantmi, ktorí by pomohli pri tvorbe systému krízového manažmentu. Práve v tejto knihe nájdu návod na to, ako sa pripraviť na potenciálne krízové ohrozenie.