Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081681196
Poč.strán: 148
Rok vydania: 2014
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.11. 2014

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Bežná cena: 4,20 €
Naša cena: 3,40 €
Zľava: 18%

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Autor: Viestová Kristína

Kniha je v kategórii: Ekonómia
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.