Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Sprint dva
ISBN: 9788089393954
Poč.strán: 315
Rok vydania: 2013
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
ISBN: 9788089393954
Poč.strán: 315
Rok vydania: 2013
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
Bežná cena: 16,60 €
Naša cena: 14,60 €
Zľava: 12%
Naša cena: 14,60 €
Zľava: 12%
Úvod do výskumu trhu
Autor: Richterová Kornélia
Kniha je v kategórii: Podnikanie
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód a postupov skúmania trhu a v kontexte progresívnych informačných technológií k odkrývaniu nových informačných zdrojov a sofistikovaných analýz s cieľom poskytnúť manažérom správny druh informácií pre rozhodovanie. Tento proces hľadania a využívania symbiózy tradičných i nových spôsobov výskumu trhu často prináša špecifické inovatívne riešenia, z ktorých mnohé reprezentujú obchodným tajomstvom chránené know-how.