Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Eastone books
ISBN: 9788081091377
Poč.strán: 296
Rok vydania: 2010
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.06. 2014
ISBN: 9788081091377
Poč.strán: 296
Rok vydania: 2010
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.06. 2014
Bežná cena: 15,99 €
Naša cena: 11,15 €
Zľava: 30%
Naša cena: 11,15 €
Zľava: 30%
Spodná vlna - Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá
Autor: Li Charlene, Bernoff Josh
Kniha je v kategórii: Podnikanie
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna. Sociálne siete majú v dnešnom svete nepredstaviteľný vplyv, umožňujú totiž zákazníkom priamo zasahovať do vášho obchodu. Len vďaka webu si dokážu vymieňať skúsenosti, pozitívne aj negatívne, takou rýchlosťou, že na ne väčšina firiem nestíha reagovať. Vďaka tejto knihe sa však vy na jav, ktorý je pre iných hrozbou, môžete dokonale pripraviť a využiť ho vo svoj prospech.