Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Edis
ISBN: 9788055404189
Poč.strán: 392
Rok vydania: 2011
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 05.08. 2013
ISBN: 9788055404189
Poč.strán: 392
Rok vydania: 2011
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 05.08. 2013
Bežná cena: 27,06 €
Naša cena: 24,35 €
Zľava: 10%
Naša cena: 24,35 €
Zľava: 10%
Manažment podniku
Autor: Štofková Jana a kolektív
Kniha je v kategórii: Management
Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Vďaka modernému manažmentu, ktorý využíva generáciu obchodovania na internetových trhoch B2B, dochádza k postupnej transformácii konkurencie medzi malými a veľkými podnikmi, ako aj ku konkurencii "rýchlych" a "pomalých" podnikov. Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie nachádzajú ohlas aj v znalostiach a schopnostiach manažérov a v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky v nevyhnutnosti tieto znalosoti ďalej rozvíjať. Manažment je disciplína, v ktorej sa neustále objavujú nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré posúvajú oblasť riadena dopredu. Uvedené skutočnosti motivovali autorov k napísaniiu vysokoškolskej učebnice o manažmente podniku, ako príspevku k rozšíreniu vedomostí manažérov a rozšíreniu existujúcich učebníc o nové, akutálne poznatky, zuískané v procese riešenia viacerých úloh a projektov. Obsah publikácie je rozdelený do 11, relatívne samostatných kapitol.