Marketing pre obchodné akadémie
Kniha je vypredaná Možné uplatniť dotáciu MŠSR
Vydavateľ: SPN - Mladé letá
ISBN: 9788010014781
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 210x294
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.09. 2012

Kniha je vypredaná.

Naša cena: 20,00 €

Marketing pre obchodné akadémie

Autor: Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan

Marketing pre obchodné akadémieÔsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.