Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: SPN - Mladé letá
ISBN: 9788010014781
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 210x294
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.09. 2012
ISBN: 9788010014781
Poč.strán: 160
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 210x294
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.09. 2012
Naša cena: 20,00 €
Marketing pre obchodné akadémie
Autor: Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan
Kniha je v kategórii: Učebnice ekonómie a ekonomiky pre stredná škola
Kniha je zaradená v:
Stredná škola
1. ročník
2. ročník
3. ročník
4. ročník
Ekonomické odbory
SPN - Mladé letá
Marketing pre obchodné akadémieÔsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné
informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá
predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu.
Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v
závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť
distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne
prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky
na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne
myslenie.