Slovník teórie médií A-Ž
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Literárne informačné centrum
ISBN: 9788081190421
Poč.strán: 352
Rok vydania: 2012
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.03. 2012

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 19,80 €
Naša cena: 15,80 €
Zľava: 20%

Slovník teórie médií A-Ž

Autor: Valček Peter

Kniha je v kategórii: Slovníky
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.