Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: IURA
ISBN: 9788080784515
Poč.strán: 101
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 15.02. 2012
ISBN: 9788080784515
Poč.strán: 101
Rok vydania: 2012
Väzba: brožovaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 15.02. 2012
Bežná cena: 2,09 €
Naša cena: 1,70 €
Zľava: 18%
Naša cena: 1,70 €
Zľava: 18%
Manažment kľúčových zákazníkov
Autor: Poliačiková Eva
Kniha je v kategórii: Management
Zavádzanie manažmentu kľúčových zákazníkov má v organizáciách stúpajúcu tendenciu. Dôvod je jasný. Vedie k stabilizácii a k zvyšovaniu ziskov, k získavaniu zákazníkov a k možnosti dlhodobej starostlivosti o hodnotných zákazníkov. Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.
Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.
Publikácia je určená každému so záujmom o predmetnú problematiku a jej cieľom je obohatiť doterajšie veľmi kusé informácie z tejto oblasti.