Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Expol pedagogika
ISBN: 9788082800992
Poč.strán: 120
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 25.09. 2024
ISBN: 9788082800992
Poč.strán: 120
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 25.09. 2024
Naša cena: 23,80 €
Prestavby budov pre 3. ročník UO murár
Autor: Krištofovičová Mária, Šišáková Zuzana
Kniha je v kategórii: Učebnice pre technické odbory stredná škola
Učebnica poskytuje ucelený
prehľad informácií o technologických postupoch pri renovácii a búraní
stavieb. Opisuje základnú problematiku zisťovania príčin, prejavov a
spôsobov odstraňovania porúch murovaných, oceľobetónových a drevených
stavebných konštrukcií a ich povrchových úprav. Rieši aj problematiku
bezpečnosti práce, likvidácie stavebného odpadu a konkrétnych opatrení
na minimalizáciu dopadov procesu výstavby na životné prostredie. Táto
učebnica nadväzuje na poznatky, ktoré získali žiaci v 1. a 2. ročníku v
predmetoch technológia, stavebné konštrukcie, materiály a odborný
výcvik. Učebnica má slúžiť predovšetkým ako zdroj informácií pre
účastníkov vyučovacieho procesu učebného odboru murár. Vzhľadom na to,
že spracúva problematiku komplexne, je možné ju využiť vo vyučovacom
procese všetkých učebných odborov skupiny 36 Stavebníctvo, geodézia a
kartografia. Obsah
učebnice je rozdelený do piatich kapitol. V úvode každej kapitoly v
časti NAUČÍME SA sú uvedené vzdelávacie ciele. Okrem informácií, ktoré
sú doplnené názornými obrázkami, je základné učivo každej kapitoly
zosumarizované v zhrnutí. Na konci každej kapitoly je časť PRACUJEME S
UČEBNICOU, ktorá má slúžiť najmä na samostatnú prácu žiakov. Učiteľ môže
podľa potreby rozšíriť túto časť vlastnými úlohami a zaradiť ju do
vyučovacieho procesu aj častejšie, nielen na konci prebratého
tematického celku (kapitoly), ako je to v učebnici. Obsah
učebnice je doplnený o testy, ktoré majú charakter opakovania
základného učiva z príslušnej kapitoly. Zámerom je pomôcť nielen žiakovi
pri osvojovaní si učiva, ale aj učiteľovi pri priebežnom overovaní
žiackych vedomostí. Žiak má možnosť overiť si svoje vedomosti aj
samostatne, pretože súčasťou učebnice je Kľúč správnych odpovedí.
Koncepcia učebnice je volená tak, aby sa učebnica stala každodennou
pomôckou vo vyučovacom procese žiakom aj učiteľom.