Vydavateľ: Raabe
ISBN: 9788081403460
Poč.strán: 32
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát: 210x296
Jazyk: slovenský
Pridané: 09.05. 2022

Kniha nie je skladom
budeme expedovať
až po 10.1.2025

Naša cena: 4,00 €

Kuliferdo - Spoluhlásky 2

Autor: Kováčová Barbora, Hanáková Michaela

V tomto pracovnom zošite má dieťa možnosť vytvoriť, poskladať a zahrať sa s každou spoluhláskou samostatne alebo spoločne s dospelým (učiteľom, rodičom). Každú spoluhlásku spoznáva v rámci základných i doplnkových aktivít. Aktivity sú navrhované tak, aby malo dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať jednotlivé spoluhlásky. Všetky aktivity v súbore pracovných listov KuliFerdo – Spoluhlásky 2 sú vhodné využívať v škole (vo vyučovacom procese) i doma (na domáce precvičovanie s rodičmi). Vychádza ako súčasť súboru štyroch pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií so zameraním na slovenský jazyk. Pre všetkých, ktorí sa chcú naučiť, potrebujú si zopakovať alebo zábavnou formou spoznávať písmená slovenskej abecedy. Balík obsahuje diely: Samohlásky a Dvojhlásky. Spoluhlásky 1. Spoluhlásky 2. Práca s textom. Tieto zošity pokrývajú oblasť čítania, písania a prácu s textom.
Súbor pracovných listov je určený: predovšetkým pre žiakov 1. – 4. ročníka ZŠ, ktorí majú vývinové poruchy učenia na vyučovací predmet Rozvíjanie špecifických funkcií. Cieľom tohto predmetu je v maximálnej miere podporiť rozvoj špecifických funkcií ako predpokladu k úspešnému zvládnutiu čítania, písania a počítania. pre prácu špeciálnych pedagógov so žiakmi, ktorí majú vývinové poruchy učenia v bežných základných školách, či v pedagogicko-psychologických poradniach, učiteľom 1. – 4. ročníka, na individuálnu prácu s deťmi s vývinovými poruchami, rodičom, na domáce precvičovanie čítania, písania,pre žiakov v nultom a prípravnom ročníku ZŠ.V pracovných zošitoch má dieťa spoločne s dospelým (učiteľom, rodičom) možnosť spoznávať samohlásky, dvojhlásky a spoluhlásky v rámci atraktívnych aktivít. Sú navrhované tak, aby malo dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať s doplnením o aktivity na strihanie, vyfarbovanie, skladanie, obťahovanie, modelovanie a lepenie.