Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Aleš Čenek,s.r.o.
ISBN: 9788073808327
Poč.strán: 136
Rok vydania: 2021
Väzba: brožovaná
Formát: 155x230
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.02. 2021
ISBN: 9788073808327
Poč.strán: 136
Rok vydania: 2021
Väzba: brožovaná
Formát: 155x230
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.02. 2021
Bežná cena: 6,39 €
Naša cena: 5,20 €
Zľava: 18%
Naša cena: 5,20 €
Zľava: 18%
Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách
Autor: Hvizdová Eva
Kniha je v kategórii: Management
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov. Analytická časť práce vychádzala z primárnych zdrojov, kvantitatívneho prieskumu formou dotazníkov (podnikatelia, zamestnanci) a kvalitatívneho prieskumu formou štruktúrovaného rozhovoru s odborníkmi v danom odvetví. Kvantitatívny prieskum bol vyhodnocovaný v programe Statistica 13.1. (deskriptívna štatistika, modus, medián, priemer, smerodajná odchýlka, frekvenčné tabuľky, Shapiro-Wilkow test normality, Leventov test rovnosti rozptylov, T-test for Independent Samples), pričom pozostával zo skúmaných oblasti kreativity, inovácie, marketingového manažmentu a oblasti demografických charakteristík. Prínosom monografie v teoretickej rovine je deskripcia predpokladov, faktorov a dopadov rozvoja kreatívnej ekonomiky ako riadiacej sily ekonomického rastu. Prínos pre aplikačnú prax spočíva v skúmaní názorov zamestnancov, manažérov a odborníkov z praxe na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente tradičných remesiel. Na základe komparácie prieskumov boli vyvodené závery a odporúčania.