Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Motýľ
ISBN: 9788081642180
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2020
Väzba: viazaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 24.08. 2020
ISBN: 9788081642180
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2020
Väzba: viazaná
Formát:
Jazyk: slovenský
Pridané: 24.08. 2020
Bežná cena: 13,90 €
Naša cena: 10,40 €
Zľava: 25%
Naša cena: 10,40 €
Zľava: 25%
Takto sa robí marketing
Autor: Dib Allan
Kniha je v kategórii: Historická faktografia
POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť.
Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči – svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si
vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4.Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov,
zarábali a zabezpečili svojej firme rast.Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči – svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si
vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4.Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov,
zarábali a zabezpečili svojej firme rast.Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.