Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788057100355
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2019
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 17.04. 2019
ISBN: 9788057100355
Poč.strán: 272
Rok vydania: 2019
Väzba: brožovaná
Formát: 170x240
Jazyk: slovenský
Pridané: 17.04. 2019
Bežná cena: 16,30 €
Naša cena: 13,35 €
Zľava: 18%
Naša cena: 13,35 €
Zľava: 18%
Podnikové hospodárstvo pre manažérov
Autor: Majdúchová Helena, Rybárová Daniela
Kniha je v kategórii: Management
Vysokoškolská učebnica Podnikové hospodárstvo pre manažérov obsahuje základy podnikovej ekonomiky ako spoločensko-vednej disciplíny, ktorej predmetom skúmania je podnik. Tvorí ju 11 kapitol, v rámci ktorých autorky ponúkajú pohľad na zložky podniku, procesy a hodnotové nástroje ich riadenia.
Úvodné kapitoly sa zaoberajú problematikou transformačného procesu a podnikových produkčných faktorov ako základných vstupných determinantov realizácie jednotlivých podnikových činnosti. V ďalších kapitolách sa autorky venujú obežnému a neobežnému majetku podniku, ľudským zdrojom, pri ktorých zdôrazňujú prvky motivácie v podobe výberu pracovníkov, vytvárania vhodného podnikového a pracovného prostredia, poskytovania sociálnych služieb, ako aj foriem odmeňovania. Značný priestor venujú problematike tvorby cien ako nástroja komunikačnej politiky podniku. Takisto sú na veľkom priestore rozobraté náklady podniku ako súhrnného ukazovateľa spotreby živej a zhmotnenej práce, a to pre potrebu ich detailného plánovania a dôsledného riadenia a ich usmerňovania.
Učebnicu vhodným spôsobom uzatvára kapitola venovaná ohodnocovaniu podniku a možnostiam využitia ohodnocovacích metód v tomto procese.
Svojím obsahom publikácia nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Podnik a podnikanie.
Úvodné kapitoly sa zaoberajú problematikou transformačného procesu a podnikových produkčných faktorov ako základných vstupných determinantov realizácie jednotlivých podnikových činnosti. V ďalších kapitolách sa autorky venujú obežnému a neobežnému majetku podniku, ľudským zdrojom, pri ktorých zdôrazňujú prvky motivácie v podobe výberu pracovníkov, vytvárania vhodného podnikového a pracovného prostredia, poskytovania sociálnych služieb, ako aj foriem odmeňovania. Značný priestor venujú problematike tvorby cien ako nástroja komunikačnej politiky podniku. Takisto sú na veľkom priestore rozobraté náklady podniku ako súhrnného ukazovateľa spotreby živej a zhmotnenej práce, a to pre potrebu ich detailného plánovania a dôsledného riadenia a ich usmerňovania.
Učebnicu vhodným spôsobom uzatvára kapitola venovaná ohodnocovaniu podniku a možnostiam využitia ohodnocovacích metód v tomto procese.
Svojím obsahom publikácia nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Podnik a podnikanie.